Eucalyptus



Eucalyptus.. Kan man få cravings på dom kvistarna? Jag fullkomligt älskar denna växt/snittblomma!
Jag har torkat dom senaste kvistarna jag köpte, jag tänkte hänge upp denna god-doftande kvistbuske på en av alla våra tomma väggar:) 



Det känns som det är vår nu, iaf inifrån när solen lyser på.
Jag känner mig bättre idag, som tur är har jag tid hos bm imorgon. Checka läget och lyssna på de vackra hjärtslagen❤️
Jag hoppas ryggontet bara var ett falskt alarm!! Vill inte få foglossning som jag fick med Agnes, jag har inte tid med de.
Anonym
2016-02-26 @ 09:17:25

Den väggen med plankorna är så jäkla snygg! 👌

Svar: Tack snälla🙏🏻💕
Jag är glad vi sparade dom där gamla plankorna och gjorde något synligt av dom😊
mittlivihbg.blogg.se

Renoveringshuset
2016-02-28 @ 06:56:25
URL: http://renoverings-huset.blogspot.se/

Det ska bli spännande att se hur skåpet kommer se ut! :-) Fin vagn, kul att göra fynd - det där med vagnar är ingen billig historia. Men ack så nödvändigt.. ;-) Kan bara hålla med om plankväggen, riktigt snygg! Och eucalyptus är så himlans fina - både torkade och färska! :-)

Svar: Det står färdig målat, slipning och vaxning som är kvar. Får avvakta lite med de eftersom vaxet luktar väldigt starkt och länge.
Tack så mycket, visst är det superskoj:) Håller med dig, kostar en hel del..
Tack snälla, vad glad jag blir!

Trevlig lill-lördag♡
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0