Äppelkvistar & spänning


Igår knyckte jag äppelkvistar från trädgården när jag och Agnes var ute och ritade med kritor på gatan.

Jag & Agnes har haft två dagars ledigt tillsammans. Det blev en snabb visit till Ystad i tisdags, hem dagen därpå då även solen hängde med oss till Helsingborg. 
Igårmorse var det dags för ett besök hos barnmorskan -allt såg bra ut!
 Agnes tycker det är jätteskoj att följa med, få sitta på britsen bredvid mig och lyssna på bebisens hjärtljud:)

Vi hade även ett spännande besök hemma hos oss igåreftermiddag. Nämligen en mäklare som värdera huset
Man blev lite mallig när han sa flera gånger hur fint huset var. 
Nu väntar vi spänt på en värdering som vi behöver till banken för vårt nästkommande projekt:)


caroline
2016-04-22 @ 10:43:47
URL: http://carrostyle.devote.se

sååå himla fint!!

Svar: Tack ❤️
mittlivihbg.blogg.se

Heléne
2016-04-22 @ 16:32:34

Ert hus är så fint! :) O vad kul o glad jag är för din/er skull inför det lilla livet som ska komma! ❤️
Kram

Svar: Tack underbara du❤️ Längtan efter lilla knytet är enormt 👶🏼 Kan samtidigt inte riktigt fatta vi ska få en till🙈
Kram kram
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0