Snart nytt runt köksbordet


Go'Afton♡
Igår fick jag ett ryck. Jag ville/vill byta ut våra matrums stolar.
 När jag fick grönt av mannen så sa det klick, och stolarna är påväg hem till oss. 
Dom vi har idag köpte jag när jag flyttade hemifrån för x antal år sedan..
Det kändes helt rätt i tiden att köpa dessa stolar nu när väl den omtalade dörren, som jag slipat på äntligen kommit på sin plats också.
Jag vet inte hur det komme bli, om vi ens kommer behålla dom men jag tyckte dom var döläckra.




Anonym
2015-09-30 @ 19:13:25

Riktigt snygga, sådana har vi också ;)

Svar: Håller med dig. Har dock inte sett dom i verkligheten. Hoppas dom passar in hemma hos oss:)

Trevlig kväll★
mittlivihbg.blogg.se

Heléne
2015-10-05 @ 22:15:32

Det är jag som är anonym visst ;)

Svar: Hehe, jag blev lite nyfiken vem Anonym var:)♡
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0