Tisdag, 17 november

 
Godmorgon kära ni!
Idag har vi ledigdag, och den ska spenderas med massa mys och städ. Sistnämnda är ju inte så kul men måste göras eftersom jag fr.o.m. Onsdag jobbar 7 dagar i sträck med en hel del stängningar.
 
Idag kommer även DHL för att hämta stolarna som vi beställde.. Dom var repiga med svarta sträck på ryggstödet när jag packade upp dom, jättetråkigt!
Frågan är om man "vågar" beställa om dom pånytt igen för att få felfria stolar.
Tobias röstade nej till förslaget eftersom han inte tyckte dom passade in men tyckte jag skulle höra runt vad andra tyckte också:) 
Jag är sugen att beställa en ny omgång. Nu när man tagit bort dom och ställt dit dom gamla var det inte så tokigt.
Vad tycker ni:)?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0