Stora lilla tjejen






Om 9 dagar fyller vår lilla ögonsten 1(!!) år. Javisst, nedräkning är i full igång. Jag gissar att Agnes kommer ta över nedräkningen när hon blir större men nu är det jag som håller i den och jag håller på att spricka så spännande det är. 

Ett helt år har snart gått sedan Agnes kom till världen, ett helt år! 
Dom senaste dagarna har jag mer än vanligt tänkt på hur det var för ett år sedan. Vi gick i väntans tider, visste inte verken kön eller hur vår bebis skulle se ut, vi visste bara att en bebis skulle komma ut. 
De var minsann inte vilken bebis som helst, det var vår lilla Agnes.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, Mina lunger fylls upp med hennes andetag. 
För att vara så liten så sprider hon så mycket glädje, lycka och kärlek❤️

Jag håller på att planera lite till hennes kalas som vi ska ha nästa helg. Jag längtar! 
Det blir en hel helgs firande, vi ska nämligen dela upp det för vi är så många i släkten (vi skulle köpt större hus,hehe.)



Detta lilla kök ska hon bla. få av oss:)
Där kommer hon nog stå ofta och laga mat till oss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0