Plask i vasken

Här är tyst. Väldigt tyst i vårt hem och speciellt nu när Agnes också sover.. Vi saknar redan Albin och Julia (och resten av min familj.)
I eftermiddags när vi kom hem från Ystad kom Camilla med mat och semlor som vi mumsat på.
Agnes tyckte det var skitgott. Den ungen spottar inte i maten, hon är glad i all mat eller som Julia hade sagt, "- hon är en allätare precis som mig."




Hur gott och roligt är det inte att få äta, klämma och känna på en semla?! 
Ni kan ju bara tänka er hur kladdig hon var när hon var klar, haha.
Hon var så kladdigt att det var smidigare att bada henne än att skölja av henne:) 
Vad gör man när man inte har ett badkar?
Då får man bada i vasken.
Jag tappade upp vatten i vasken så hon kunde sitta och plaska en stund. Ni tror väl inte hon ville komma upp!! Det förstår jag iofs, såg ganska så mysigt ut. Jag undrar vad grannarna hade tänkt om jag hade tryckt ner mig i vasken. Inte lika sött antar jag.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0