En ny kategori på bloggen♡

♡♡♡
♡♡♡

Vi har en liten hemlighet att berätta.. Framöver kommer ni hitta en ny kategori i bloggen.
Jag har såå länge velat skriva och berätta om dettat, men nu kan jag bannemaj inte hålla mig längre!
 
Om allt går som planerat kommer Agnes bli storasyster, & vi ska bli två-barnsföräldrar i juni
All den kärlek & glädje man känner på samma gång går liksom inte att få ner i ord. Man vill skratta & gråta av lycka på  en och samma gång.
Att få gå igenom ännu en graviditet och ge Agnes ett syskon gör mig så jädrans lycklig.
 
 
Årets julkort med den älskvärda nyheten❤️
Jenny
2015-12-28 @ 22:03:51

Åh vad skoj!! Stort grattis till er!! Vilket fint julkort!! Kram Jenny

Svar: Tack så jättemycket♡♡ Det ska bli så mysigt med en liten bebis till.
Kramar
mittlivihbg.blogg.se

Mia
2015-12-28 @ 23:36:28

Åå vilket fint kort! 😍

Svar: 😘😘
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0