Ny vecka



Måndag. Ny vecka. Nya rutiner.
Känns alltid skönt med en ny vecka, även om måndagen är lite trögstartad och man är måndagstrött är det ändå skönt att veta att en helt orörd och ny vecka är på ingång★

Imorgon börjar jag jobba, och jag ska säga er att jag har fjärrilar i magen. Det är blandade känslor men det ska faktiskt bli riktigt skoj att få träffa tjejerna/killarna på jobbet och komma tillbaka. Spännande!
Jag hoppas natten blir bättre än denna som var. 
Agnes har panik-skriket och jag tror tillochmed hon gick i sömnen inatt.
Efter många försöks av tröstande lyckades jag, och vi två kröp ner i hennes(?) lilla barnsäng.
Japp, där låg jag som en ihop rullad korv, inte konstigt man är styv i nacken idag..
Som tur var sov vi inte i hennes säng hela natten☻






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0