Nytt kök

Före:

Nu är det gjort som egentligen redan skulle varit gjort och klart för kanske 6 månader sedan.. Men vad gör de, nu är vi eniga om kakel och kaklet är dessutom på sin plats..
Woohoo, vilken bra lördag detta blev då. TACK Anton för din fantastiska hjälp!!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge var det en klok snubbe som sa. Fast länge har vi väntat, att vi vant våra ögon med rå gipsskiva och halv målade väggar.
Fasiken vad grymt detta kommer bli. Ett helt nytt kök på Kollebergagatan tack vare kaklet. Jag är i chock!

Efter:







Anna Holm
2015-08-29 @ 16:59:42
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

fint och fräscht! :)

Svar: Tack så mycket, känns mycket ljusare och fräschar:)
mittlivihbg.blogg.se

angelicasvarld.blogg.se
2015-08-29 @ 17:42:10
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Super fint!

Svar: Tack, vad glad jag blir☺️
mittlivihbg.blogg.se

J U N I T J E J
2015-08-29 @ 19:07:00
URL: http://www.junitjejen.se

Vilket fint kök!

Svar: Tack snälla:) Trevlig kväll★
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2015-08-30 @ 00:50:27

Men gud så fint!!! Det är ni väl supernöjda med kan jag tänka 😃 vi hörs imorgon! 😘😘

Svar: Tack fina🌸
Vi är supernöjda! Jag vet inte hur många gånger jag bara ställt mig i köket och kollat på vårt kök, love it😊😘
mittlivihbg.blogg.se

Stina
2015-08-31 @ 10:06:40

Åh så fint! Påminner om mitt kakel ju. Samt med fönster o vask där plus ett högskåp till höger. Eller hur? Fast mitt kök är mindre men annars ganska likt! 💕

Svar: Tack♡
Det har jag faktiskt inte tänkt på, såhär har vi haft det hela tiden minus kaklet då☺️.
Det blev en snabb vistelse när jag var hos dig.
Men det påminner säkert om varandra, det är ju ikeakök vi båda har😉

Kram★
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0