28 april♡

Jag har precis tassat upp, satt på kaffekokaren och startat Nyhetsmorgon på ipaden (vår tv fungerar inte som den ska..)
Det är ganska så mysigt att vakna före Agnes och få dricka varmt kaffe och kolla på Nyhetsmorgon, några klunkar iaf😊.

Idag är det minsann ingen vanlig tisdag, idag är det den 28 april och min förebild och så älskade mamma fyllar år❤️❤️
Gud vad jag älskar dig mamma lilla!
Du är allt en mamma ska vara. Du är trygg, har en varm famn, omtänksam, glad och sen är du väldigt vacker också men det är ju bara en bonus:)
Jag är otroligt stolt över dig, och stolt att Agnes har en underbar mormor som älskar henne till skyarna!
Du är helt enkelt bäst mamma!!
Jag önskade vi bodde närmre varandra och vet att din högsta önska är likaså..
Men utan present ska du inte vara för de! Kolla i er brevlåda när posten varit där, för där ska nog ligga en liten sak till dig från oss alla

Stort grattis världens bästa mamma, mormor och svärmor!
Vi älskar dig




Anonym
2015-04-28 @ 22:42:55

Jag blir så rörd och mina ögon är fyllda med tårar när jag läser det otroligt fina du skrev om mig Amanda jag älskar dej/ er så otroligt mycket

Svar: Älskar dig också mamma, mer än vad ord kan beskriva❤️
mittlivihbg.blogg.se

Mamma
2015-04-28 @ 22:44:11

Från mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0