Bakning pågår..



Jag har varit vaken sen kvart i 7 och bakat till dopet. Jag varvar bakning med varannan kaffe för att hålla huvudet uppe.
Nu börjar det närma sig och en del saker att fixa.
Denna veckan är de fullt upp med allt annat, jag får ta alla tillfällen på dygnet att fixa.

Igår tog min kära vän Emelie tåget till Helsingborg. Det var kanonskönt väder. Vi åt lunch på Inoms uteserveringen.
Så himla mysig dag!

Idag ska vi äta frukost hos Robin i hans nya lya. I eftermiddag ska vi till Malmö för lite grillmys hos Aleksandra & Rasse.
På lördag kommer min broder hit för lite shopping och umgås med oss.
På söndag åker vi till Ystad:)

Jaa, ni ser själv, fullspäckade dagar framöver och mycket som ska hinnas göras innan vi åker till Ystad, men jag älskar när det är full fart och mycket som ska göras!
Jag sa till T igår, tänk när dopet är över, vad tomt och "mycket" tid vi/JAG har över ;)
camilla
2014-05-29 @ 08:54:19

Oj! Full rulle, oxå kalas på fredag 😃 Nu får vi hoppas att vädret håller i sig, visar sol o 19 grader i Ystad den 7:e 👍 Lycka till med baket! 🍰




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0