Nostalgi

Hela dagen idag har det varit skumt väder, ena sidan av Helsingborg har det varit helt svart och åskat medans andra sidan har det varit klarblå himmel. Det har nog varit fight mellan vädergudarna idag.
Jag tog en chansning och cyklade till vårdcentralen. Jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar att cykla!
Jisses vad underbart, jag fick en nostalgi känsla och kom att tänka på när jag bodde i Ystad och cyklade över allt. Då jobbade jag förvisso i samma stad också. 
Doktorn trodde när han hörde mina "symtom" att jag hade järnbrist. Han ville ändå vara på den säkra sidan och tog några rör med blodprov.

Imorgon är det inte bara jobb som gäller, min goa vän Aleksandra kommer hit på tacomiddag för att fira att hon går på semester, wohoo!!


Anges lilla minikånken som åker med överallt fylld med hennes favvis leksaker❤️ Doppresent från fafar & Nina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0