Barnfri

Igår var jag och T barnfria någon timme, Agnes blev passad av farmor Camilla och Björn.
Vi skulle på en lägenhetsvisning, som inte visade sig vara något att hänga julgranen..
30 minuter innan visningen, när jag precis hade lämnat Agnes ringde hyresvärden och sköt fram visningen en timme.
Jag frågade T vad vi skulle göra sålänge för jag kom inte på något, men han gjorde.. "Vi kan köpa frimärke" 
Haha, asså den mannen!! 
Vi köpte frimärken men vi åkte också till pålsjöskog och åt våfflor från en stuga som finns i den mysiga skogen. 
Båda satt tysta en stund tills vi började prata om Agnes(!) 
Tänk, vi har levt utan Agnes innan, men nu kretsar allt om henne.
Jag tyckte vi kunde koppla av ganska så bra och mysa bara han och jag! Jag har saknat att bara vara han och jag.
Men när vi åkte tillbaka så skrek mitt hjärta efter henne, samtidigt som jag tyckte det var jättemysigt och skönt att bara få ha T för mig själv.
Jag hade nästan glömt hur snabbt man kan hoppa in i bilen och köra utan någon bebis. 

Agnes hade haft det hur bra som helst (jag hade inte trott något annat.) Dem hade gått till kärnanparken som ligger några meter från oss.
Jag tror att denna lilla böna kommer bli en trädgårdsmästare eller något annat som handlar om växter. Hon är stormförtjust i löv, blommor och gräs. Hon vill känna, klämma och dra i dem.

När vi gick hemåt från parken bästämde vi oss för en spontan grillkväll, oja jäklar vad gott det var. Mumma!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0