Året som gått...

Det är med ett stort leende jag glimtar tillbaka på året som gått. 
2014, ett år jag sent kommer glömma!
Jag/vi har minsann hunnit med en hel del detta året. Det är en jädrans tur det är så många dagar på ett år:)


Jag har varit gravid, blivit överraskad av mina älskade vänner och familj med en babyshower. 
Det största av allt detta år är att jag fött vår fantastiska dotter❤️



Kört upp till Dalarna och överraskat Tobias med familj, fyllt 25.

Fått min fasta tjänst förflyttad till Helsingborg.
Köpt hus(!!) Firat Agnes första jul.
Och såklart spenderar en massa tid med alla fina och underbara människor vi har runtomkring oss!




Fan asså, vilket år! Jag kan inte mer än se framemot år 2015! 

GOTT NYTT ÅR TILL ER❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0