Höst=kreativitet


Nu känns det verkligen som att hösten är på ingång, eller bara runt hörnet, and i love it! Jag är så lycklig, min kreativitet har kommit tillbaka! HURRA!!
Jag har så mycket planer i huvudet som jag vill göra i vårt hem, nya möbler, kuddar, renovering av möbler osv. Det bara spinner på i mitt lilla huvud. Dags att rusta upp hemmet och få lite höstmys. De märks kanske att jag gillar hösten :)

Igårmorse vaknade jag till ett glatt besked!! Agnes har fått en liten kusin❤️ En liten flicka, grattis Malin & Adam.

Igår var vi även på mammaträff. Roligt att träffa både mammorna och bebisarna efter ett sommar uppehåll med en del utav dom. Sist vi sågs var alla barnen pyttesmå, men nu har alla vuxit till sig och ör nyfikna på varandra. Även lilla Agnes har vuxit till sig. Det blir mer markant när man ser andra bebisar..










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0