Helgen som varit..

Helgen som gått..
I lördags var vi bjudna på kräftskiva hos våra grannar. På inbjudan stod det att inträdtsbiljetten var en huvudbonad, man kunde köpa eller göra sin egna hatt istället för den traditonella kräfthatten. Jag och Tobias köpte vars en. Vars en hatt som inte hade med kräftskiva att göra. Som tur var hade våra grannar också någon helt annan hatt, resten hade pimpat sina egna kräfthatt.. Typiskt mig och Tobias att sticka ut:)
Kvällen var väldigt rolig som fortsatte vidare ut. Agnes blev passad av farmor, farfar Björn och Faster Jonna. Det var första gången hon sov borta! Det var inget som var planerat till en början, men hon sov så gott hos dom. 
Jisses vad jobbigt jag tyckte det kändes när jag kom hem.. Ingen Agnes i våran säng eller i sin egna säng. Jag grät! 
Jag visste såklart att hon hade det hur bra som helst hos farmor Camilla. Det var inte de, utan bara känslan att inte få pussa på henne innan jag somnade som jag alltid brukar göra eller vakna upp bredvid henne nästa morgon. Tufft.
Men jag ska säga att det var väääldigt mysigt att det bara var han och jag i sängen när vi vaknade, och att kunna få krypa upp i hans famn och mysa en längre stund❤️

I söndags var vi först på brunch med Tobias släkt. Super gott och super trevligt. Efter de åkte vi till en husvisning som visade sig inte vara alls i vår smak.. När vi kommit hem kom Delli och Robin hem till oss, innan dom skulle köra vidare hem till Göteborg, dom hade varit i Ystad över helgen. Vi hade det jättetrevligt och Agnes fick jättesöta kläder som invigdes igår. Tusen tack Delli & Robin❤️






Min namn/fotoskylt för kvällen. Bra i form efter en förlossning för snart 7 månader sedan:)

Man ser tydligt vem som är mannen i vårt förhållande, haha!

Tack Carl & Hanna för en suverän kräftskiva!
Anniken
2014-08-27 @ 20:56:36
URL: http://anniken.blogg.se

Å vad snygg du är i håret Amanda!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0