6 månader idag❤️

.. Hipp hipp hurra för vår älskade lilla Agnes på 6 månadersdagen !
 




En del har frågat mig om det var precis som jag trodde det skulle vara att ha barn. Det är helt annorlunda mot vad jag trodde det skulle vara. Det är så mycket mer kärlek och glädje som jag inte trodde fanns.
Att får se vår lilla flicka utvecklas och få en egen liten personlighet gör mig til den mest stoltaste mamman på denna jord.
När jag tittar på henne kan jag ibland tänka tillbaka när jag låg med krystvärkar med Tobias hållandes i min hand och hans andra på min panna och vara i de ögonblicket som vi längtat efter så länge, eller när barnmorskan bad Tobias berätta könet för mig. Han tittade upp på mig med stora krokodiltårar rinnades längst hans kinder av ren lycka för att berätta att det var en liten flicka vi fått, en liten Agnes!
(Jag blir tillochmed rörd till tårar även denna gång när jag berättar om det.)
Agnes är det bästa som hänt oss, jag är så otroligt stolt som får kalla mig mamma till denna lilla goding.❤️
 
Agnes 6 månaders utveckling:
Agnes har lärt sig att sitta själv, hon gjorde det idag en längre stund! Hon har fått tre tänder som sticker upp en bra bit nu.
Hon har börjat äta gröt och andra smakportioner som hon verkligen gillar. Det är knappt att hon vill ha sin välling mera..
Hon har börjat göra andra ljud ifrån sig och för att dra till sig uppmärksamhet host-skrattar hon, lilla tokan!
 
 



Sofie
2014-08-13 @ 09:59:55

Hon är ju bara för söt!! Supergullig! Synd man ser henne så sällan bara :( hoppas ni mår bra o har det bra! Kram Sofie

Svar: Ja, det är väldigt synd att vi inte träffas så ofta:( Allt är toppen med oss, tiden bara springer iväg.. Hur är det med er och magen?:)❤️
Kram!
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0